Duikclub De Meerkoeten

sinds 1978  -  Abcoude

Duik APK

Nieuw: De Duik APK!

Heb jij al een tijd niet gedoken en ben je onzeker over jouw vaardigheden? Of twijfel je of je materiaal nog wel goed is? Wij checken het voor je! De NOB introduceert: De Duik APK.

In de maanden mei en juni vindt de pilotfase van de Duik APK plaats. Binnen een maand kun jij weer vol vertrouwen het water in duiken dankzij drie checks. Samen zorgen we ervoor dat alles medisch in orde is, dat jouw materiaal gecheckt is en dat je zeker kunt zijn van jouw eigen duikvaardigheden. Kortom, je kunt weer veilig, vol vertrouwen én plezier het water in! Klik op onderstaande button en maak jouw afspraak!

Plan jouw Duik APK in!

Tijdens de pilotfase in de maanden mei en juni kun je de Duik APK op vijf plekken in Nederland uitvoeren: Voerendaal, Zuidlaren, Rotterdam, Nieuwegein en Amstelveen/Abcoude. Bij alle locaties is er een NOB-vereniging en SubLub winkel geselecteerd waar jij kunt deelnemen aan de Duik APK.

Wat houdt de APK in?

• Vul zelf online de medische check in
  • Plan een servicebeurt voor jouw ademautomaat en duikcomputer bij SubLub (fles en trimvest checken mogelijk tegen meerprijs)
  • Online leeromgeving voor het checken van je vaardigheden op 1* Duiker/Open Water Diver niveau
  • Vaardighedencheck in een zwembad of buitenwater met een instructeur op 1* Duiker/Open Water Diver niveau
  • Wanneer je geen eigen materiaal hebt, kun je eenmalig en kosteloos materiaal huren bij SubLub zodat je de vaardighedencheck in het zwembad of buitenwater kunt uitvoeren
  • Ontvang een Onderwatersport Magazine en speciaal Duik APK Logboek
  • Als de Duik APK is afgerond, kun je je aanmelden voor een funduik bij één van de vijf deelnemende verenigingen
  • Je krijgt 15% korting op het boek Onderwaterbiologie Wereldwijd

Kortom: een complete check zodat je weer veilig, vol vertrouwen én plezier het water in kan! Dit alles voor een prijs van € 90,-.

promo filmpje