Club Evenementen

Gedurende het jaar organiseren we diverse evenementen. Zoals; Helmduiken / Bootduiken / Duikvakanties / het Zeelandweekend / duiken in Nemo Belgie / oudjaarsdag duik /  enz.

Niet alle evenementen hebben direct met duiken te maken. Zo organiseren we ook een Tapaz-avond met muziek / de zomer BBQ / de Zwoop-tocht / de Paas-brunch en de eieren-snorkel-tocht /

(Het einde van het binnen-training-seizoen wordt ingeluid met een “Zwoop-tocht” over en door de Vinkeveense Plassen gevolgd door een barbecue. “Zwopen” is een combinatie van zwemmen en lopen waarbij een rondje over verschillende eilanden wordt gemaakt)

Tijdens de zomer wordt wekelijks buiten gedoken om te oefenen voor, brevetten of gewoon als recreatie. Dit gebeurt veelal in de Vinkeveense Plassen, maar ook op duik-locaties in de omgeving en in Zeeland. In de maand november vindt het laatste culinaire evenement plaats namelijk een avond mosselen of Tapaz eten.

Verder organiseren we; Helmduiken / bezoekje aan Hyperbare tank in het AMC / Duikvakanties, Bootduiken enz.